Groepsuitje in Friesland?

Bekijk ons arrangement

Hét groepsuitje in Friesland

Museum Joure is hét groepsuitje in Friesland bij mooi én slecht weer

Museum Joure is een hartstikke leuk groepsuitje voor jong en oud, én voor zowel mannen als vrouwen. Bekijk, ruik en proef op de bakermat van Douwe Egberts. En beleef de passie voor het maken van Friese klokkenmakers, geelgieters en drukkers. De tien historische panden worden omgeven door een mooie tuin aan het water en een gezellig terras. Alle voorzieningen voor groepen zijn aanwezig.

Waarom een groepsuitje naar Museum Joure:

• Ermäßigung für Gruppen
  • Einschließlich Kaffee, Tee oder Limonade
  • Lunch of high tea op aanvraag
  • Atmosphärischer Gruppenraum
  • Kostenlose Parkplätze für Autos und Busse am Museum
  • Rollstuhlfreundliche & kostenlose Ausleihe von Rollstühlen
  • Großer Garten mit gemütlicher Terrasse
  • Bei gutem und schlechtem Wetter genießen

Gruppen-Paket

Dieses beliebte Arrangement gilt für Gruppen ab 15 Personen und ist im Preis inbegriffen:

• Korting op de entreeprijs. Een bezoek kost dan nog maar € 9 voor volwassenen, € 8 voor studenten en € 5,50 voor kinderen t/m 17 jaar (Museumkaart en andere kortingsacties niet geldig).
  • Een kop lekkere koffie of thee, natuurlijk van Douwe Egberts of Pickwick. Voor kinderen is er ranja of thee.
  • Een gereedschapskistje met een doe-blad voor kinderen, daarmee kunnen ze zelf het museum ontdekken.
We denken graag met je mee voor een groepsuitje op maat. Bel 0513 – 41 22 83 of mail naar info@museumjoure.nl.
rondleiding museum joure

Het groepsarrangement kun je uitbreiden met:

• Een rondleiding*
  • Echte Friese oranjekoek of lekkere appeltaart
  • Een tweede of derde kop koffie/thee

*Tot 15 personen kost een rondleiding € 40. Is de groep groter dan 15 personen, dan wordt deze gesplitst in 2 groepen met ieder een rondleider en zijn de kosten 2 keer € 40. Vraag een rondleiding minstens 14 dagen voor het bezoek aan.

Bekijk hier de tarieven voor Busidee.

Alle voorzieningen voor groepsuitjes

Schöner Gruppenraum

Je groepsuitje gezamenlijk starten of afronden? Koffie, lunch of high tea tussendoor? Dit kan allemaal in onze groepsruimte It Kofjelokaal. Deze sfeervolle en multifunctionele ruimte naast het museumcafé is voorzien van een beamer, scherm, goede geluidsinstallatie en natuurlijk lekker koffie. Afhankelijk van de opstelling – tafels, bioscoop of staande receptie – is de ruimte geschikt voor groepen van maximaal 60 tot 100 personen.

Met een kleine groep kun je ook gewoon in het museumcafé zitten.

museumcafe joure tunkeamer

Museums-Café

Heeft het groepsuitje geen ‘vast’ programma? Dan kunnen groepsleden ook individueel het museum verkennen en – wanneer ze maar zin hebben – een kop koffie of thee drinken in ons sfeervolle museumcafé.

Lunch of high tea op aanvraag
Het museum biedt in museumcafé De Túnkeamer en in groepsruimte It Kofjelokaal uitgebreide lunches en high tea’s aan voor groepen van 10 tot 25 personen. Meer over onze lunch en high tea op de pagina van ons museumcafé.

Rolstoelvriendelijk
Das Museum Joure ist für Menschen mit Rollstuhl, Rollator oder Kinderwagen leicht zugänglich. An zwei Stellen gibt es Behindertentoiletten (und Wickelräume). Ein Rollstuhl kann kostenlos ausgeliehen werden (begrenzte Verfügbarkeit).

Kostenlose Parkplätze neben dem Museum, auch für Busse
Direkt neben dem Museum gibt es einen speziellen Parkplatz für Reisebusse. Wer mit dem Auto anreist, kann auch problemlos und kostenlos auf dem angrenzenden Sinnebuorren-Parkplatz parken.

Busunternehmen, willkommen!

Ook busmaatschappijen weten Museum Joure goed te vinden. Groepen vermaken zich uren in ons uitgebreide museum en worden onthaald in ons gezellige Kofjelokaal.

Voor leden van Busidee gelden speciale tarieven:

• Entree zonder koffie/thee: € 7 p.p.
  • Entree met eerste kop koffie/thee: € 8 p.p. (daarna € 2,25 per kop)
  • Demonstratie in de koffiekuil of bij de theezakjesmachine: € 7,50 p.p.
  • Rondleiding per groep van maximaal 15 personen: € 30
  • Lunch vanaf 10 personen: € 13,50 p.p.

We denken graag mee voor jouw groepsuitje of familiedag

Rufen Sie an unter 0513 - 41 22 83 (Di bis Fr) oder schreiben Sie eine E-Mail an info@museumjoure.nl. Wir freuen uns, mit Ihnen mitzudenken.

Wirklich schönes Museum. Sehr vielfältig und auch ein wenig nostalgisch.

Ina, über Google-Bewertungen

#MuseumJoure

Fotografieren in einem Museum? Bei uns ist das erlaubt! Und du kannst sie gerne in den sozialen Medien teilen. Folgen Sie Museum Joure auf Instagram und Facebook.