Na een sluiting vanwege het coronavirus van bijna zes maanden opent Museum Joure op 5 juni weer de deuren! In de tussentijd zijn de tuinen en de kades van het museum prachtig opgeknapt. Het museum is er weer helemaal klaar voor om publiek te ontvangen. Een kaartje reserveren is nog verplicht. Dat kan op de website van Museum Joure.

Coronaproof bezoek goed mogelijk
Gezien de omvang van het museum is er alle ruimte om bezoekers coronaproof te ontvangen. Je kunt zowel in het museum, als in de museumtuin met gemak 1,5 meter afstand houden. Het museumcafé De Túnkeamer blijft voorlopig nog gesloten. Bezoekers kunnen uiteraard wel een gratis kopje koffie krijgen, dat inbegrepen is bij de entreeprijs. Aan de kade is een leuk uitgiftepunt voor coffee-to-go.
Let op, het is verplicht om een mondkapje te dragen als je op bezoek komt en je moet natuurlijk van tevoren een kaartje met tijdslot boeken. Dat kan via www.museumjoure.nl.