Vanaf nu is Museum Joure via de app van IZI.Travel te bekijken op de eigen smartphone, tablet, Iphone en Ipad.smartphone-Museum-Joure-app-20141110-300x281

De gratis Museumtour brengt de collectie Van koffie tot klok dichtbij. Zowel vanaf de bank als in het museum bij het museumobject zelf is het verhaal bij het object te beluisteren, te lezen of via video in werking te zien. Het geeft een nieuwe bezoekerservaring om vooraf, tijdens of achteraf op deze manier het museum te bezoeken. Zo is o.a. het verhaal te horen bij een prachtig Frans theeservies waarop de verwerking van thee is afgebeeld. Door op de foto in te zoomen is het detail waarop de aapjes theebladeren oogsten goed te zien.
In de 10 gebouwen van het museumcomplex zijn de meest opvallende objecten uitgelicht.

De app is gratis te downloaden via de Google play Store of App Store. Selecteer daarna Museum Joure voor de gratis museumtour. De app is offline te gebruiken in het museum.

downloadinformatie: