Op dinsdag 19 april organiseert de vereniging Vrienden van Museum Joure de jaarlijkse ledenvergadering én vanaf 20.00 een lezing voor leden en publiek. Dit jaar geeft burgemeester Fred Veenstra van De Fryske Marren de lezing. Daarbij gaat hij in op de vraag wat het ambt van burgemeester inhoudt en wat het bijzonder maakt.

De lezing vindt plaats in It Kofjelokaal van Museum Joure (Museumstraat 2) om 20.00 uur. Voor leden van de vereniging is de toegang gratis. Niet-leden betalen een bijdrage van € 5,- per persoon, inclusief koffie/thee en iets lekkers. Aanmelden kan via info@vriendenvanmuseumjoure.nl.

Lid worden
Nog handiger is om meteen lid te worden van de vereniging Vrienden van Museum Joure. Je betaalt dan een bijdrage van minimaal € 20 en mag dan uiteraard gratis naar deze en andere lezingen.

Je profiteert ook van de andere voordelen die een lidmaatschap bieden:

• een Vriendenkaart
  • vrij entree voor twee personen bij Museum Joure