Help Pake En Beppe De Vakantie Door 2018

27 februari 2018 10:00 - 2 maart 2018 17:00

In de voorjaarsvakantie doet Museum Joure weer mee aan de activiteitenweek ‘Help pake en beppe de vakantie door!’. Kinderen van 4 tot en met 12 jaar hebben in deze week gratis toegang op vertoon van een pake of beppe (of andere volwassene).

In Museum Joure kun je meedoen aan een echte familie-activiteit. Je start met een familiespeurtocht door het museum. Samen speur je naar typisch Friese spullen, alledaagse en bijzondere, en ontdek je hoe die spullen vroeger werden gemaakt. Eerst natuurlijk ambachtelijk met de hand, later ook met machines.

Daarna gaan jullie zelf aan de slag. Met een simpel motortje maak je samen een superheld(in) die je helemaal een Friese ‘look’ geeft. Natuurlijk is er een prijs voor de snelste Superheld(in), maar ook eentje voor de mooiste! Voor de jongste kinderen is er een superlekkere speelplek met minirobotjes.

Praktische info
Het programma Help pake en beppe de vakantie door vindt plaats van 27 februari t/m 3 maart, van 13.00 tot 16.30. Er geldt de normale entreeprijs voor volwassenen, kinderen mogen gratis naar binnen. Voor het maken van de Superheld(in) wordt € 5 materiaalkosten in rekening gebracht.

• Wanneer: dinsdag 27 februari t/m zaterdag 3 maart 2018
  • Waar: Museum Joure
  • Gratis entree voor kinderen van 4 t/m 12 jaar op vertoon van hun grootouders (of andere volwassene)

Begin:
27 februari 2018 10:00