De kunst van het genieten voor alle leeftijden

In het kader van de tentoonstelling “De kunst van het genieten” organiseert Museum Joure samen met Feel Good Chocolate een workshop chocolade maken. Tijdens de workshop maak je onder leiding van ervaren chocolademakers je eigen gepersonaliseerde reep. De workshop is geschikt voor een breed publiek, het is leuk voor groepjes vriendinnen, ouders met volwassen of jonge kinderen, of collega’s die de kerstvakantie samen willen inluiden. Je hoeft je overigens niet per groepje in te schrijven, ‘enkelingen’ zijn ook van harte welkom.

AANMELDEN ONDERAAN DEZE PAGINA

Wanneer
De workshop vindt plaats op 20 december (vrijdag 13 december is gecancelled) en duurt van 13.30 uur tot ca. 15.30 uur. Daarna moeten de chocolade-kunstwerken in de koeling uitharden en heb je tijd om het museum en de tentoonstelling te bekijken. Tussen 16.00 en 16.30 kun je je zelfgemaakte chocoladereep ophalen en in een mooi geschenkdoosje mee naar huis nemen.

Kosten
De kosten bedragen € 15,- per deelnemer, inclusief een kopje koffie, thee of glaasje limonade, een entreebewijs voor het museum en natuurlijk de chocola! Voor kinderen tot 16 jaar zijn de kosten € 11,50, deelname kan alleen onder begeleiding van een volwassene.

Lekker biologisch bezig
Tijdens de workshop ga je werken met verschillende chocoladekleurtjes die gemaakt zijn van biologische groente, kruiden, fruit en bloemen. Alle gekleurde en donkere chocolade wordt door Feel Good Chocolate haar chocolatier vervaardigd.

Je kunt bijvoorbeeld je naam in chocolade schrijven of een leuke tekening in gekleurde chocolade maken. Als je nog niet zo oud bent kan je lekker vingerverven of met chocolade spetteren. Vind je het moeilijk om zelf iets te bedenken dan kan je tekeningen overtrekken en daarna met gekleurde chocolade invullen.

Bijzonder, lekkerder en gezonder!
Het eindresultaat is altijd bijzonder mooi en veel lekkerder plus gezonder dan een chocoladereep uit de winkel. Feel Good Chocolate haar plantaardige biologische chocolade is vrij van lactose, chemische kleurstoffen en witte suikers.