In de voorjaarsvakantie via livestream aan de slag!

22 februari 2021 10:00 - 26 februari 2021 10:30

Gratis

Ondanks de lockdown hoef je je deze voorjaarsvakantie niet te vervelen. Iedere dag kun je aan de slag met een leuke activiteit. En niet alleen! Van maandag 22 t/m vrijdag 26 februari staan van 10.00 tot 10.30 onze educatiemedewerkers in een livestream voor je klaar. Ze demonstreren de activiteit van de dag en beantwoorden vragen. Zo kun je samen gezellig aan de slag. Lockdown? Museum Joure maakt er wat van!

Tijdens de voorjaarsvakantie kun je iedere dag ‘live’ met Museum Joure aan de slag. ’s Ochtends om 10.00 log je in op de livestream (in teams). Onze educatoren Fenna en Tea zitten voor je klaar. Ze demonstreren de activiteit van de dag, geven uitleg en tips en als je vragen hebt, kun je die via teams stellen. Om ongeveer 10.30 is de livestream afgelopen.

Elke dag staat er een andere activiteit op het programma.

• Maandag: Schatkaart maken en verouderen met koffie en thee
  • Dinsdag: Knikkerbaan maken.
  • Woensdag: Servies maken van zoutdeeg
  • Donderdag: Geheimschrift of/en Romeinse cijfers.
  • Vrijdag: Zelf theezakjes maken

Natuurlijk staat de informatie over deze activiteiten ook online. Je kunt de activiteit dus ook op een ander moment doen.

Hoe werkt het?

Op de site (onder nieuws en onder agenda) vind je link voor de livestream. Klik vlak voor 10 uur op de link, dan word je toegelaten in de livestream. Kinderen en ouders mogen zelf weten of ze de camera aan doen. Ze kunnen meedoen met de opdracht, maar ook alleen kijken. Vragen kun je stellen in de chat. Als je iets wilt vertellen, dan kun je ook het handje opsteken (door te klikken op het handje), dan zetten de educatiemedewerkers de microfoon aan.

Klik hier voor de livestream!

Begin:
22 februari 2021 10:00