Dolf Verroen vertelt ‘Raar, maar waar!’-verhaal

10 oktober 2015 14:30 - 16:00

It Bjusterbaarlik Suver Nuver Museumwykein
In het kader van de Kinderboekenweek werken zeven instellingen in Friesland samen en organiseren in het weekend van 10 en 11 oktober verschillende Raar-maar-waar activiteiten tijdens het ‘It bjusterbaarlik suver nuver museumwykein’. Museum Joure is hier één van.

Kom op zaterdagmiddag 10 oktober naar Museum Joure en stap samen met kinderboekenschrijver Dolf Verroen in de tijdmachine. Verroen neemt je in zijn verhaal mee op reis door de tijd en laat je kennis maken met een merkwaardige wereld waarin robots steeds meer een plek veroveren. Een wereld waarin de mens steeds meer een robot wordt. Dan gebeurt er iets geks! Waarom zegt Dolf Verroen van die vreemde dingen? En wat beweegt hij raar? Wat is er aan de hand? Verandert Verroen zelf in een robot? Kom luisteren, laat je fantasie de vrije loop en creëer samen de robot van de toekomst.
zaterdagmiddag 10 okt. om 14.30 uur
Verhaal en entree: € 5,- p.p.
Bibliotheekpas? Laat deze zien! €1,- korting op de entreeprijs.

20150825 Dolf Verroen

10 oktober 2015